امیدواری رئالی ها به زیدان برای خرید پوگبا

زیدان که در حال حاضر مربی تیم دوم رئال مادرید است، پیش از این نیز نشان داده که شم خوبی برای کشف استعداد های بزرگ دارد. او واران را از لانس، زمانی به رئال مادرید آورد که هنوز کسی از توانایی های او آگاهی نداشت. واران در عرض سه سال توانست به یک مهره دفاعی قابل اتکا در رئال مادرید تبدیل شود. 

زیدان دو سال پیش نیز در مورد پوگبا گفته بود که او به یک بازیکن فوق العاده تبدیل خواهد شد. پوگبا سال 2012 از یونایتد با انتقالی آزاد به یوونتوس پیوست و خیلی زود توانست خودش را به یک مهره ثابت در این تیم تبدیل کند. او تا سال 2019 با یووه قرارداد دارد و سالیانه 4.5 میلیون یورو (همانند بوفون) از این باشگاه حقوق دریافت می کند؛ با این حال علاقه دارد که در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب از یک باشگاه بزرگ، ایتالیا را ترک کند. 

یونایتد و پی اس جی، در کنار رئال و بارسا خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند اما دو گزینه اول، موردتوجه پوگبا قرار ندارند و با توجه به اینکه بارسا نیز تا ژانویه 2016 نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، شانس رئال برای جذب این ستاره جوان بالاتر از هر تیم دیگری است. 

رئال مادرید بسیار امیدوار است که زیدان که هنوز هم ماهی چند بار با پوگبا تماس تلفنی دارد، بتواند این بازیکن را به برنابئو بکشاند. البته رئالی ها در مورد جذب پوگبا تردیدهایی نیز دارند. شیوه زندگی این بازیکن در خارج از زمین، مدت زمان وفق پیداکردن او در رئال مادرید و بخصوص رفتاره های غیرمعقولانه مینو رایولا ایجنت پوگبا، از جمله این تردیدها هستند. 

رایولا هفته گذشته پس از برگزاری جلسه با مدیران یووه، به رسانه ها اطلاع داده بود که قیمت پوگبا کمتر از 100 میلیون یورو نخواهد بود. قیمتی اغراق آمیز که به نظر نمی رسد هیچ باشگاهی در اروپا برای پوگبا بپردازد. به همین دلیل است که مداخله زیدان برای محقق شدن این انتقال ضروری به نظر می رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: پل پوگبا , زيدان (مربي جوانان) , رئال مادريد , يوونتوس ,

تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393 ا 16:42 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.